čtvrtek 18. července 2013

Essie - lak na nehty 264 Rock the Boat |RECENZE|

Ahoj :)
Jak si užíváte prázdniny? Já věřím, že jak nejlíp to jde!
Dneska se podíváme na můj první dražší lak a to od značky Essie. Přivezla jsem si ho z Paříže, když jsem tam byla se školou na zájezdu. Řeknu vám, byl to problém vybrat si jen jednu barvu... Nakonec jsem šáhla po krásně bledě modré s kapkou fialové s mini stříbrnýma třpytečkama. Zároveň je z letní limitované edice :))
Balení je fakt krásný. Roztomilý, jednoduchý, moc se mi líbí ten vytlačený nápis v lahvičce. 



Na týhle fotce se mi krásně povedlo zachytit ty třpytečky :)


Štěteček je krásně široký a měkký, takže se s ním lakuje jedna báseň. Lak sám o sobě je tekutější a pro plné krytí jsou potřeba tři vrstvy. I bez nadlaku se celkem hezky leskne. A ty třpytečky jsou na nehtech vidět jen pod nějakým úhlem světla, což se mi moc líbí. Co se týče výdrže, tak mě vydržel pět dní bez nějakého většího poškození.



Nejvíce ze všeho jsem se bála, že vyhodím 12 euro za něco, co mi pak nebude vyhovovat. A tak jsem velmi příjemně překvapená :) Barva krásná a jedinečná, výdrž taky dobrá. Takže za mě určitě palec nahoru :)
Máte nějaký lak Essie? Jste spokojené?

P.S. Tady jen tak pro představu, z čeho jsem vybírala...


Klára


3 komentáře:

  1. ja ziaden Essie nemam ale je to krasna farba!

    Inak uz len posledne 3 dni SUMMER giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. barva je krásná a myslím, že i když bylo tolik věcí na výběr, tak že jsi udělala dobře, a koupila tuhle :D
    tinyinworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj holky, jestli máte zájem o úplně nové ESSIE laky. Mám v nabídce 10 druhů po 6-ti kusech. Cena již od 119 CZK!!!
    Klikněte na odkaz: http://www.omlazeni.cz/inzeraty-uzivatele-108410-0.html

    OdpovědětVymazat