pátek 3. ledna 2014

Maybelline Baby Lips - Cherry Me |RECENZE|

Ahoj!
Vítám Vás na mém blogu v novém roce. Doufám, že jste vykročily tou správnou nohou (já osobně to nikdy nekontroluju) a že jste si užily Vánoce i Silvestr :)
Mně už se prázdniny krátí, v pondělí musím do školy :/ Člověk si navykne chodit spát po půlnoci a vstávat po desáté ráno, takže se nechci vidět ten první týden, kdy si na všechno budu muset opět zvykat. 
Na dnešek jsem si pro Vás připravila recenzi na boží balzám na rty, který všechny dobře známe. Ano - baby lips na scénu, prosím!


Vím, že už se prodávají i u nás, ale jen v sadě s řasenkou (to by nebyl takový problém), ale já jsem si ho koupila v Německu. No a samozřejmě u nás nemají tenhle odstín, který se mi líbí asi ze všech  nejvíc, protože je nejvýraznější - to ale neznamená, že je opravdu výrazný.



Tady jsem vám vyfotila ještě původní balení :)


Takže jak už jsem psala, já si vybrala nejtmavší odstín Cherry Me, který má krásnou tmavě růžovo-červenou barvu s třešňovou vůní, která mi nepřijde ani moc chemická - je příjemná. Balzám nijak nechutná - taky si zkoušíte balzám olizovat ze rtů? :)


A teď k tomu, jak teda funguje. Na balení píšou 8 hodin hydratace. Pf. To ani náhodou. Řekla bych, že na rtech vydrží opravdu maximálně tak hodinu, vstřebává se do rtů, ale barva vám na nich trošku zůstane, což se mi líbí. Ovšem nepřijde mi, že by nějak hydratoval. Ale ani nevysušuje, spíš takové zabránění proti mrazu, nebo tak.
Na rtech je moc příjemný, jakmile si ho nanášíte na rty, tak ta tyčinka jakoby taje a krásně se rozmazává. Intenzita barvy lze vrstvit, od skoro žádné barvy, po takovou střední růžovou.


Pro mě je tenhle balzám ideální do školy, protože trochu hydratuje, je trošku výrazný, ale ne moc, aby se na vás lidi dívali, co to máte na puse a rty můžete prostě jen tak přejet, ne se dělat s nějakým vykreslováním :)
Tenhle balzám se stal mou denní rutinou a já vám ho můžu doporučit. Nicméně opravdu nečekejte moc velkou výdrž a hydrataci ;)
Mějte se krásně a užijte si víkend!
Klára


Jo a nezapomeňte "zčeknout" můj nový instagram - bitofklara :)

8 komentářů:

  1. Já mám 2 Baby Lipsy - Peach Kiss (úžasná broskvová vůně se třpytkami, hysratace taky nic moc) a Hydrate. Ten je hydratační (překvapivě :D) a opravdu hydratuje výborně. Lépe jak Neutrogena. Broskvový je z Německa, ale ten hydratační byl v sadě s tou řasenkou :)

    Takže shrnula bych to tak, že na zimu modrý Hydrate a na léto fialový Peach Kiss.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som si kúpila pred Vianocami ten v sade so špirálou. Mám odtieň Pink punch a veľmi pekne vonia. Keď nad tým tak rozmýšľam, tak tiež hydratácia nič moc. Chcela som si vo Viedni pozrieť ešte nejaký, ale tam ho nemali, tak sa asi na mojich cestách vydám do Nemecka.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si včera pořídila odstín Hydrate-modrý obal spolu s řasenkou Rocket Volum' Express a jsem spokojená, i za cenu a to 149,90,- a to sama řasenka stojí 249,-! Takže fajn nákup v DM se skvělým balzámem na rty :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny blog samozrejme aj článok.Kukla by si môj blog a pridala sa k lokalite samozrejme len ak chceš ja som sa pridala:)Môj blog:http://kazdonenny.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Uplně mě to zblblo, ve skoro stejným obalu mám červený od Dermacolu, uf, to je teda hustý, jak se kopíruje, šokantní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jono, Dermacol mě tímhle dost zklamal... Na první pohled to vypadá stejně, až na to, že Baby Lips byly první...

      Vymazat