pátek 30. srpna 2013

Co jsem dostala k svátku?

Ahoj!
Nevýhodou toho, že jsem o prázdninách neměla přístup k internetu a k blogu, je mimo jiné také to, že teď to musím všechno dohánět. To znamená, že i když jsem měla svátek 12.8. tak článek s tím, co jsem dostala se tu objeví až dneska, což je 18 dnů potom. Ale tak doufám, že Vám to nevadí :)
Dárků hmotných jsem nedostala moc, spíš nějaký ten "keš" :D A zatím jsem se moc nedostala k tomu se po něčem poohlídnout, takže až se něco naskytne, nebojte, dám vám vědět :))


Takže úplně vespod je boží mint tílko z Camaieu. Je přiléhavý a má krásně lemovaný výstřih a tenká ramínka. V horkách jsem ho nejradši nosila s touhle sukní. 
Dál do barvy, jsem dostala sluneční brýle z Reservedu. Přední část má mint matnou barvu a ??"pacičky, nožičky"?? :D jsou leské, průhledné a tak středně zelené.
No a nakonec! Tři nový laky Stars od GS! Jupí :) Zbožňuju je! Korálový ze staré kolekce a pak dva růžové (Princess a Raspberry) z nové. Světle růžový jsem měla v Itálii a vypadá fakt parádně, ostatní dva jsem měla zatím jen na nohou :))

Dál jsem dostala ňáký sladkosti, ale po těch už se slehla zem.
Mějte se krásně a už jen víkend a v pondělí do školy :// Tenhle týden mi hrozně utekl... Ale to nevadí, za rok jsou zas prázdniny :D Ne dělám si srandu. Čaues!
Klára

1 komentář: