sobota 24. srpna 2013

Nákupy v Rakousku (Primark, Review) aneb zpátky doma!

Ahoj!! Konečně vás zdravim z Prahy :)
Abych řekla pravdu, už jsem ráda, že jsem po těch dvou měsících dorazila domu. Svůj počítač, postel, zvuk velkoměsta... Chybělo mi to!
Jako uvítací článek, který jsem si pro vás připravila něco nákupy, který jsem "uskutečnila" cestou z Itálie a to v rakouském Innsbrucku.


Začla bych Primarkem. To by bylo, aby jsem se tam nezastavila :) Řeknu vám, celej obchoďák prázdnej, a všechno se to naštosovalo tam :D Byly tam fakt velký slevy, tak jsem si pár kousků vybrala.

Zaujal mě proužkovaný svetr s tříčtvrtečním rukávem se zlatými knoflíky - 4 eura! Pak jsem už delší dobu chtěla vycpávku do drdolu, ale stovku za to fakt nedám! No a tady byla za 1,50 Euro. V oddělení bižuterie jsem taky narazila na tenhle roztomilý náramek za euro, a k tomu i řetízek do sady za stejnou cenu.


No a jelikož se v září chystám do tanečních, koupila jsem si taky tyhle roztomilý krajkový šaty za 17 euro. 



Poslední dva kousky jsem ulovila v Peek and Cloppenburg, kde je mám oblíbená značka Review. Tam jsem narazila na krásný černý šaty, který mi vůbec nešly vyfotit, takže se musíte spokojit s ne moc kvalitní fotkou...

Ty mají z hrubé krajky rukávy a celá záda. Ozdobené jsou pak páskem se zlatým řetízkem. Byly dražší - 40 euro. 
Úplně poslední kousek je tenhle top, který se mi na první pohled moc zalíbil. A navíc byl zlevněný z 25 euro na 10! To potěší :))


Je to prostě promakaný! :D
No a to všechno! Jsem tedy ráda, že jsem doma a od teď čekejte články trochu pravidelněji - budu se snažit obden, nebo tak nějak :)
Užijte si poslední týden prázdnin!
Klára



2 komentáře: