úterý 8. října 2013

Micelární voda Bioderma Sensibio H20 |RECENZE|

Čaues!
Abych řekla (spíš teda napsala) pravdu, nevěděla jsem, jestli tenhle profláknutý produkt vůbec recenzovat. Nakonec jsem si ale řekla, že svůj názor napsat můžu a pak si alespoň přečíst, co si o tom myslíte vy.
Takže tady to je - micelárka od Biodermy.


Tahleta "úžasná voda" mě popravdě ani moc nelákala. Za prvé jsem nevěřila, že nějaká voda opravdu může odlíčit a za druhý mi přišla celkem drahá. Každopádně když jsme s kamarádkou viděla v Paříži dvojbalení, kdy jedna tohle 500ml balení vyšlo na 9 euro, řekly jsme si, že to prostě zkusíme. Tahala jsem jí celej den po Paříži a byla se mnou dokonce i na Eiffelově věži :) Takže ta něco zažila!

No, pak mi dva měsíce ležela doma, protože brát si jí na prázdniny mi přišla jako zbytečnost. Po prázdninách jsem jí teda natěšeně začala používat. A řeknu vám, ona opravdu funguje!
První asi dva týdny jsem si s ní odličovala i oči (řasenku, linky) i obličej a opravdu umí pleť krásně zbavit všeho makeupu. Nevysušuje, pleť po ní nelepí a micelárka nijak nevoní. Teď už si jí šetřím a oči si odličuju mlíkem a teprve celou pleť dočišťuju touhle micelárkou.
Ovšem nevěřím, že tahle dražší záležitost nejde nahradit nějakou levnější alternativou. U Rendy jsem četla o nějaký L'Oreal... Budu ráda, když mi napíšete nějaké tipy :)
Takže můj závěr je, že pokud jste ochotný za ní dát o něco víc korun (i když jsou celkem často akce), tak určitě stojí za vyzkoušení a je fakt super! Ale zase v ní nevidím nic, bez čeho bych se nemohla obejít.
Jaký na ní máte názor vy?
Mějte se krááásně!
Klára

Žádné komentáře:

Okomentovat