sobota 12. října 2013

Astor - Big & Beautiful Lovely Doll řasenka |RECENZE|

 Ahoj!
Konečně je víkend a já si mohla alespoň trošku přispat :) Dneska tu pro vás mám recenzi na řasenku do Astoru, která mě zaujala hlavně svým kartáčkem a samozřejmě růžovým obalem <3 

Jelikož mi už pomalu vysychá moje Colossalka, hned první školní den jsem si zaběhla koupit tuhle krasavici :) 
Úplně na začátku jsem se toho kartáčku trošku bála, protože doteď jsem měla zkušenost jen s klasickýma, ne umělýma kartáčkama. Je pravda, že je to trošku rozdíl - když vám ujede ruka a píchnete se od oka, bolí to o něco víc :D
Každopádně tvar kartáčku je následovný.



 Začíná klasicky, pak se trošku ukončí a nastupuje takový bambulko-ježek. Ten je skvělý pro to, že se s ním dostanete jak do vnějšího, tak do vnitřního koutku. Řasenka opravdu řasy natočí, prodlouží, neslepí. Jen mi přijde, že moc nedodává objem.

Co mi ovšem vadí je to, že občas se na kartáček nanese nerovnoměrné množství řasenky (můžete to vidět na obrázku). Pak se řasy zbytečně slepí a vy je musíte složitě rozčesávat. No a druhá chybička je, že když se trošku zpotíte, nebo máte o něco mastnější pleť, spodní řasy se vám tak nějak malinko rozpijou a pak máte takovou lehce šedivou šmouhu na spodních řasách. Ale myslím, že vám, co máte spíše sušší pleť, se to nestane.

Nakonec přidávám fotku, jak vypadá na řasách. Omluvte ale ty fleky na mě, protože blogger si se mnou zase zahrává. Když fotku normálně otevřu v počítači, je krásně kvalitní a když jí dám sem do článku, takhle se zhnusí... Nevíte, čím by to mohlo být?


Tak abych to nějak shrnula. Řasenka je podle mě skvělá, originální, ale vhodnější spíše pro ty, které nepotřebují dodat řasám objem a nemají moc mastnou pleť. Já osobně jsem ráda, že jsem jí vyzkoušela, ale nekoupím si ji znovu - zase ráda vyzkouším něco nového :)
To je vše, mějte se krásně a určitě mi napište, jestli s touto řasenkou máte zkušenost a jestli ne, jak vás zaujala!
Klára

2 komentáře:

  1. tu mastnou pleť nechápu....?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jakože když se ti vytvoří trošku toho mazu, tak ti rozpustí tu řasenku...

      Vymazat