úterý 26. listopadu 2013

Malý nákup v drogerii

Ahoj!
Vím, že jsem to tu už přes týden zanedbávala, ale nevim, no. Pořádně se mi nechtělo sem něco dávat, tak jsem to nehrotila. Což o to, články já v zásobě mám, ale jsem líná je publikovat a celkově jsem neměla náladu. Možná to znáte...
Každopádně o víkendu jsem byla s mamkou na nových Hunger Games a řeknu vám, bylo to maximálně BOŽÍ! Prostě Peeta... Ach! :) Celý to bylo udělaný mnohem líp, než první film a vcelku se to drželo knižní předlohy, což mě potěšilo. Vypuštěno bylo jen pár částí, které ale filmu rozhodně neubraly. Mimochodem, team Peeta, nebo Gale? Doufám, že Peeta... :D :)
Jelikož jsme si lístky koupily s předstihem, před filmem jsme ještě stihly skočit do Alberta pro vodu a bonbóny, které jsme velmi nenápadně propašovaly do kina, takže psst! Ale řeknu vám, tohle bylo prd oproti rodince, která seděla vedle mě. Ti si v pohodě připravili plastový příbor, odněkud vytáhli celý menu z KFC a v klídku to při reklamách snědli :D Proč ne?
No, nevadí. Pak jsme ještě jely na Muzeum do Rossmanna - chtěla jsem si koupit pudr NYC... ale to uvidíte na fotce :)


Úspěch! Mám to, co jsem chtěla. Pudr byl zlevněný asi na 63,- Kč, takže bomba. Abych vám nelhala, já na tu 25% slevu čekala. Hihi. 
Pak jsem musela koupit bratříčka pískovýmu laku od Rimmel. Mám růžový Aurora a teď k němu přibyl krásný stříbrný, úplná zima a sníh, co? Taktéž zlevněný na 50,-Kč.
No a minulý týden v Tetě, to byl zas nákup. Já tam vždycky zatáhnu kámošky po škole a pak se jen diví má peněženka :D Ale tohle byla vážně výhodná koupě. Konečně mám všechny odstíny, které mě na první pohled zaujaly. Světle fialkový Levander Love a modrý Blu Imperial. A stály pouze 60,- každý! Bohužel ta sleva už neplatí, kámoška si chtěla nějaký koupit včera a už na ně sleva nebyla... 

No a to je celý můj nákup. Ráda nakupuju po troškách a postupně se raduju z těchto menších nákupů, než z nějakého mega. Ale to je asi také tím, že jsem zatím nikdy nějaký extra velký nákup neudělala :) Navíc mám pocit, že toho utratím míň, i když opak je pravdou :D

Mějte se krásně a omlouvám se za svou neaktivitu, pokusím se se trošku vzchopit a psát vám častěji!
Klára

2 komentáře:

  1. Já to mám taky tak, čím méně toho koupím, tím větší mám radost. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné nákupy. :-) Taky se chystám na ty laky od GS. :-)

    OdpovědětVymazat