úterý 31. prosince 2013

Nejoblíbenější kosmetika roku 2013 + shrnutí roku 2013

Ahoj!
Dneska je poslední den roku 2013! Áááá. Je to celkem strašidelný, jak to uteklo. Ale myslím, že to nebyl vůbec špatný rok a jsem zvědavá, co si na mě přichystá rok další :) Dnešní článek jsem chtěla věnovat mé nejoblíbenější kosmetice za tento rok. Všechny produkty mohu doporučit a nebudu už o nich nic říkat, název je vždy na fotce. Kdybyste měly dotaz, neváhejte a ptejte se v komentářích ;)









Máte nějakého stejného oblíbence? :)

Jako minulý rok, i letos sem chci dát nějakou tu statistiku mého blogu, protože tento rok se opravdu v tomto ohledu vyvedl :)

  • napsala jsem 210 příspěvků
  • mám celkem 216 pravidelných čtenářek a dalších 107 čtenářů díky bloglovin :)
  • co mě překvapilo je, že na můj blog někdo narazil ve Vietnamu a na Maltě!
  • a celkově vás mám hrozně RÁDA!
Je to neskutečný, strašně mě baví si číst vaše komentáře a sledovat, jak se můj blog rozrůstá o další čtenářky :)
Mějte se krásně, užijte si poslední den roku 2013, doufám, že se vám tento rok vydařil a že další rok nebude jiný! Nepřežeňte to na oslavách, ať vám nic neudělají petardy... :D 
Každopádně těším se na Vás v následujícím roce 2014 a doufám, že mě i nadále budete rády číst!
Klára

Úplně poslední věc. I já jsem podlehla davovému šílenství a založila si instagram. Budu ráda, když mě začnete sledovat i tam :) Odkaz je tady a v menu.
To už je fakt všechno. Krásný silvestr!

5 komentářů:

  1. Jéé, Storm, jsem ráda že jsem si pořídila od Sleeku právě tuhle paletku, protože je nejuniverzálnější (alespoň pro mě) :-)
    Hodně štěstí do nového roku tady na blogu a hlavně v životě! :-)
    PS: Taky mě překvapilo, že na můj blog zabloudil někdo ze Srbska :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Mám tyto produkty ráda, ale asi těmi nej za tento rok nebudou :)
    FairyChain

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám od Sleeku paletku matných stínů Mattes V2 nebo jak se to jmenuje a je dokonalá. Šťastný nový rok a těším se na tvoje další články :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký věci :) Hlavně ty laky a ta paletka :)

    OdpovědětVymazat