středa 2. dubna 2014

NYC - Smooth Skin Powder |RECENZE|

Ahoj!
Tak jsme v prostředku týdne - to to utíká :) I přes hromadu testů a učení mám vcelku dobrou náladu, protože je krásný počasí a já se sluníčka nemůžu nabažit!
Včera jsme se s třídou fotili, tak snad se fotka povede a já tam nebudu mít křečovitý úsměv :D (při druhé fotce mě chytla křeč do pusy...). 
Dneska bych vám chtěla napsat můj názor o pudru od NYC, který jsem si koupila už před hodně dlouhou dobou, ale nějak se mi do recenze nechtělo. Tak jsem se k ní konečně dokopala a tady je!


Začnu balením. Je úplně totožné s balením bronzeru (kliknutím se dostanete na recenzi). Je plastové, celkem nekvalitní, rozviklané. Výhodou je ale veliké zrcátko, proto je pudr vhodný do kosmetické taštičky, kde nemusím tahat ještě krám navíc. Balení obsahuje mimo jiné i labutěnku, kterou nevyhazuji a nechávám si ji pro případ, že si pudr chci vzít třeba na ples, kam štětec tahat fakt nebudu :D


Hezký mi přijde i vytlačený reliéf NYC, který se sice brzy ošoupe, ale prostě to hezky vypadá aspoň na začátku.
Pudr sám o sobě je jemně namletý, nepráší, dělá krásný sametový hebký finish. Na obličeji nedělá nánosy, nehrudkovatí, nedělá mapy, nezvýrazňuje suchá místa. Drží tak pět hodin, potom se mi začne lesknout nos.


Pudr stojí kolem 80,- Kč, já ho kupovala ještě se slevou 25%, takže vyjde opravdu levně. Je snad ještě lepší jak Stay Matt, i když je fakt, že jsem ho dopoužívala v létě, takže to nemůžu přesně porovnat.
Já bych vám tento pudr určitě doporučila!
Jaký pudr je Váš oblíbený?
Mějte se krásně a užívejte si sluníčka!
Klára

3 komentáře:

  1. Přesně to se mi při focení taky stává!!:D Určitě produkt vyzkouším! :)

    http://t-messuplife.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  2. já si včera koupila voděodolný pudr od Catrice, a je také super :) tento budu muset zkusit též.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, super, světlounkej a cena parádní! Díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat