úterý 3. června 2014

✿ Květnoví oblíbenci ✿

Ahoj!
Jak se máte? Já celkem dobře, až na to všechno učení do školy - hodně předmětů mám na půl, tak se na to ještě nemůžu vyprdnout :D Ale snad už to poleví a já si budu moct užívat volna a sluníčka!
Jelikož už jsem dlouho nedělala oblíbence, řekla jsem si, že bych je mohla udělat v takovém jarním/květnovém vydání. 
Tak snad se Vám bude článek líbit!


Lesk na rty jste mohly vidět v této recenzi. 
Paletku ze Sephory jsem dostala k Vánocům a poslední dobou jsem si oblíbila krásnou světle žvýkačkovou růžovou tvářenku s jemnými třpytkami právě z této paletky.
Ráda ji nanáším štětcem od Essence, který je primárně určen na pudr. Se štětcem od Essence, který je určen na tvářenku se mi nepracuje dobře a nanáší se s ním tvářenka nerovnoměrně.
Nesmí chybět moje každodenní "patlátko na rty" - Baby Lips v odstínu Cherry Me. Už mi dochází :( Musím neprodleně splašit další balení!
Jako korektor mám oblíbený Fit Me od Maybelline, ale začíná na mě být světlý. Tak si na léto budu muset koupit nějaký korektor v tmavším odstínu - doporučily byste mi nějaký?
Už před více jak rokem jsem u Vivi vyhrála Benefit soutěž. Společně s balzámem na rty mi přišla i miniaturka slavného Porefessional, který jsem si šetřila. Až jsem se začla bát, aby se mi nezkazil, tak ho dopoužívávám. Je skvělý! Korektor vydrží déle, lépe se roztírá a pleť je hladší. Na druhou stranu nevím, jestli bych za to dala devět stovek...


Jaký jsou Vašu jarní oblíbenci? Ať už kosmetika, oblečení, jídlo, hudba, filmy, cokoliv :P
Budu ráda za tip na korektor!
Mějte se krásně!
Klára

6 komentářů:

  1. Pěkné! :) Ale já ti své oblíbence ze všech výše zmíněných okruhů asi vypisovat nebudu(a asi ani nemusím :D), byla bych tu ještě do večera jak bych o tom básnila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek! :)

    Mí oblíbenci z kosmetiky určitě makeup od Rimellu Stay Matte už ale šíleně dlouho, pak bodybutter kakao od Balei a parfém z Oriflamu ♥
    Jídlo, no tak to všechno jako vždy :D ale jak je teď teplo, tak miluji ovocné saláty a vodu s citronem, limetkou a ledem.. to se nic jiného ani snad jíst nedá:D
    Hudba, no poslouchám vesměs to stejné, miluju teď novou písničku od Davida Guetty - Bad ♥ a filmy.. pff, jsem divná, ale koukám většinou na ty staré, miluju např. Past na rodiče :D novinky moc nesleduji :)

    Jinak moc se mi líbí tvůj blog! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    článek je pěkný a povedený.
    Co se týče mích oblíbenců z kosmetiky, tak je to asi make-up od MISS SPORTY - So clear a So Mate. Ten SoClear je dobrý a lehký, takže se to teď na ty horké letní dny docela hodí. Můj oblíbený nápoj (místo jídla) je určitě BubbleTea a BubbleTea po domácku. Se sestrou BubbleTea milujeme a tak jsme zkoušeli variantu tohoto nápoje v domácím provedení. A když je Bubble pořádně studený, je to to pravé ořechové.
    Ale typ na korektor bohužel nemám, protože já sama žádný sehnat nemohu.
    Tvůj blog je moc pěkný a moc se mi líbí.

    http://nyyloovee.blogspot.cz/ - BUDU RÁDA ZA KAŽDOU NÁVŠTEVU, KOMENTÁŘ!:)
    Hezky den přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. Moji obľúbenci sú skoro všetci značky Rimmel ale sú aj vynimky :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi lesk :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat