neděle 9. září 2012

Dny Marianne - den třetí

Ahoj! Dneska jsme se s mamkou byly projít do centra a cestou zpátky jsme se ještě stavily v Reservedu. Narazila jsem na krásný tričko, stálo 199,- po 25% slevě 149,-. Konečně taky nějaký hadřík :D Tak tady ho máte.
A teď detail potisku...
Mám hrozně ráda tyhle trička s potiskem.
Taky se vám zdá, že oblečení se hrozně špatně fotí? Pak to vypadá jako nějakej kus hadru :D

Tak abych ty DM zhodnotila a shrnula. Mám nové džíny, ear cuff a tričko. To ujde, ne? Stejně jsem se nechystala nějak moc utrácet :) Slevy budou vždycky nějaký, tak si aspoň počkám a můžu se těšit na něco jinýho. A jak to dopadlo u vás?
P.S. Konečně mi alespoň v Reservedu dali tu tašku DM :D
Klára

2 komentáře:

  1. Tričko má moc hezký potisk i když moc taková trika nemám ráda tak tohle se mi opravdu líbí :) V Reservedu mají stejně nejlepší trička, jen ceny nejsou tak sympatické :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je roztomilý! Mám hrozně ráda trička v podobným stylu! A ta cena! Ty se máš. ;-)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat