pondělí 24. září 2012

Lak Essence - Show Your Feet - 12 Midnight Glam

Ahoj. Tak jak jste se dneska měli? Já vcelku dobře, ale ráno jsem se nemohla vyhrabat z postele :D Ale to je už pro mě normálka. Dneska tu pro vás mám recenzi na lak od Essence - Show Your Feet a mám ho opět z balíčku z babybaby. Tak to nebudeme zdržovat a vrhnem se na tmavě fialového krasavce :)
Když jsem lak vybalila ze zmiňované krabičky, myslela jsem, že je černý. Ale ono ne! Když jsem se podívala pořádně a na světle, byla jsem příjemně překvapená, že je to tmavě fialová. Někdy se mi zdá, že je tam přimícháno i trochu vínové, ale nevim. Lakuje se velmi dobře, štěteček jsem vám bohužel zapomněla vyfotit. Ale je celkem úzký, jak to u Essence znám. Lak je hezky tekutý, ale ne moc, tak doufám, že nezhoustne, jak se mi to u Essence stávalo. Kryje ve dvou vrstvách, když se dávají tenčí bylo by lepší dát tři. S výdrží si myslím, že to bude horší. Nehty jsem si lakovala včera večer a už teď mám špičky trošku ošoupané a někde miniaturní kousíček odštíplý. Tak uvidíme, co to vydrží. Předpokládám, že po středeční keramice budou na odepsání, lépe řečeno na odlakování. Tenhle lak se mi hrozně špatně fotil, protože jsem nedokázala zachytit ten fialový odlesk. Na fotkách mi připadá spíše do černa, takže si to musíte trošku domyslet. Na nehtech ale vypadá krásně a nehty zužuje. Je to můj první takhle tmavý lak, nikdy jsem se zatím neodhodlala si takový koupit, ale musim říct, že jsem dělala velkou chybu. Od teďka kupuju i tmavý! Jo a ještě bych chtěla říct, že se neleskne tolik, jako jiné laky. Leskne se, to ano, ale, že by byl takový ten extra hladký a super leský, to ne (nemám na něm topcoat, takže s ním by to asi taky vypadalo trošku jinak). Ještě tu mám dvě fotky - první je v koupelně, protože jsem ho chtěla zkusit vyfotit na umělém světle, jestli se mi nepodaří zachytit jeho pravou barvu, ale myslím, že jsem také moc nepochodila... Tak uvidíte sami.
Ale jo, trošku to na nich vidět je :P Tak to by bylo k tomuto laku vše a doufám, že se vám článek líbil.
Jinak doufám, že zítra už mi přijde ten SenzaBox - nemůžu se dočkat :) Tak se taky těšte, myslím, že to pojmu tak, že budete skrz fotky rozbalovat se mnou. Tak doufejme, že to bude brzo :))
Mějte se hezky.
Klára

1 komentář: