neděle 23. září 2012

relaxing weekend

Ahoj :)
Tento víkend hlavně odpočívám a čerpám sílu do dalšího týdne :P Nafotila jsem pár fotek, skrz které bych vám chtěla ukázat co dělám... Jo, ještě jedna otázka. Jakým foťákem fotíte a jste s ním spokojené? Budu mít narozeniny a přeju si foťák, tím pádem je každá rada dobrá :) Tak díky, a jdeme na foto.
Včerejšek jsem začala tím, že mě chytla DIY nálada. A na ordinarylife-my jsem našla skvělý návod. Sice tam to měla ve větším provedení, jako nádobu na štětce, ale já jsem to pojala trošku jinak...
Malou skleněnou nádobku (nebo kalíšek?) na čajovou svíčku jsem zevnitř polepila třpytkami. Vypadá to kouzelně, ne? Já se na to nemůžu vynadívat :) :D
Ano! Pak jsem se odhodlala a upekla svou první bábovku! To nahoře je strouhanka, na fotce to nevypadá zrovna vábně :D Ale je moc dobrá... Je sice málo sladká, ale mohl to být záměr, ne? :D
Načala jsem si Studentskou pečeť, mám jí tady u počítače a pořád ubývá. Vždycky mě překvapí, jak veliký kus už jsem spořádala...
A nakonec všechny tyto činnosti prokládám čtením :) Tuhle knížku fakt doporučuju! Nemůžu se od ní odtrhnout.
A to je všechno... Po obědě se už bohužel budu muset něco naučit do školy, ale uvidíme. Stejně se na to nakonec vykašlu a budu toho mít hrozně přes týden :D Mé heslo je: ,,Co nemusíš dělat dneska, nedělej to!" nebo  ,,Zítra je taky den" Takže takhle to pak dopadá...
Mějte se hezky a s učením to nepřehánějte!
Klára

1 komentář:

  1. Milá Kláro, skvělý knižní typ - píšu si ;-). Tvoje fotky mě baví i teď, a což teprve s novým foťákem. Já mám Nikon P300 a jsem s ním maximálně spokojená. Kupovala jsem si ho před dvěma lety za 9000,-, dneska stojí 5000,- to naštve (nebo potěší?) ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat