sobota 10. listopadu 2012

Potřebuju, čtěte "chci".

Ahoj. Dneska mám pro Vás takový oddychový článek. Mám nekolik věcí, který bych si chtěla koupit a jelikož je toho trošku víc, tak abych na nic nezapomněla, rozhodla jsem se si udělat malý seznam :) Doufám, že se Vám článek zalíbí a že mi dáte vědět, jestli už něco z toho vlastníte a jak jste spokojený, nebo co byste chtěly vyzkoušet tak jako já...
  • Tak zaprvé bych hrozně moc chtěla vyzkoušet krémové stíny od Maybelline a to Colour tattoo v odstínu On and On Bronze... Možná, že ta zlataví by taky nebyla marná... ale ne, jestli seženu tuhle, rozhodně házim do košíku :)
Maybelline Colour Tattoo 24 HR - On & On Bronze
  • Nějaký lak, který mě zaujme svým odstínem. Catrice, NYC... pokusím se nekoukat po Essence. A taky se mi strašně zalíbila kolekce Bohemian od China Glaze. Nevíte, kde je prodávají? Douglas, Sephora?
No nejsou úžasný? Já vim, že jo...
  • Linky ve fixu. Blogerky si vychvalují tyto od Essence, tak si je nejspíš koupím. Nejsou předražený a navíc už opravdu nějaký potřebuju.
  • Krém na ruce od Essence z kolekce Hot Drinks. Sice ještě nevím, jakou příchuť, ale to se rozhodnu až na místě, podle toho, který mi bude nejlíp vonět.
  • Pudr. Nakonec jsem se rozhodla pro Dermacol...
  • No a úplně nakonce mi zbývá prostor pro Vaše rady. K pudru budu potřebovat štětec. Ale nevím jaký. Nechci za něj dávat moc, maximálně tak do dvou stovek... Doporučily byste mi nějaký?
Tak a to už je úplný konec tohoto článku. Doufám, že se Vám líbil a pište mi Vaše rady - moc mi pomůžou a potěší.
Na víkend jedu pryč, takže článek očekávajte s největší pravděpodobností až v pondělí.
Mějte se hezky a užijte si víkend.
Kdybyste se chtěly na něco zeptat, neváhejte a pište sem.

Klára

6 komentářů:

  1. ten pudr momentálně mám a je nejlepší ! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. V Tetě jsou všechny pudry Dermacol do 17.11.s 30%slevou

    OdpovědětVymazat
  3. Laky vypadají skvěle :) Jinak pudr vlastnim a doporučuju, mám ho uz vic jak třičtvrtě roku a pořád je ho tam dost...

    OdpovědětVymazat
  4. ty linky ve fixu od essence jsou dobrý :)) rozhodně lepší jak od oriflame, který vyschnou snad dřív jak je otevřeš.

    OdpovědětVymazat
  5. Po těch krémech od Essence stále toužím ale u nás se ani neobjevili... :(
    Zvu tě k sobě na giveaway :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat