pondělí 19. listopadu 2012

Essence - Alice Had A Vision-Again - recenze

Ahoj. Dneska jsem si pro Vás připravila recenzi na lak na nehty z Essence limitované edice Breaking Dawn.
Já si vybrala odstín 02 Alice Had A Vision - Again. Je to krásná temně fialová s miniaturními růžovými, fialovými a tyrkysovými třpytkami. Na denním světle to vypadá úžasně!
Kryje ve dvou vrstvách. Štěteček je spíš kratší a širší. Pro někoho výhoda, pro někoho ne a mě je to jedno :D Já to nakonec nalakuju se všim... Je fakt krásnej, pořad se musim koukat na ruce, jestli je lak bez porušení. Pokoušela jsem se Vám co nejlíp zachytit ty třpytky...
S výdrží mu moc nefandim, ale myslim, že tak tři dny vydrží a pak se ty malý odštíplý kousičky holt domalujou... Jestli Vás zaujal tak, jako mě, upalujte co nejdřív do drogérie, protože už to maj všechno strašně rozebraný. Stojí kolem 50,-. Mimo tento fialový mají také modrý, černý a zlatý :)
Mějte se hezky!
Klára

7 komentářů:

  1. Přemýšlela jsem nad jeho koupí, škoda, že jsem ho tam nakonec nechala:/ vypadá skvěle

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem asi vážně měla jen smůlu na špatný kousek, pokud tobě drží. Asi mu dám ještě šanci..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani dneska se nic neodlouplo, takže jsi asi fakt měla smůlu :/

      Vymazat
  3. Z limitky mám, co jsem chtěla a nad těmi laky zatím váhám. Asi nakonec ještě zajdu pro fialový a modrý. Nj, jsem fialovou na nehtech posedlá :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  4. Není špatný, ale jsem strašně unešená z nového vzhledu blogu...:)

    OdpovědětVymazat