úterý 6. listopadu 2012

love gifts

Ahoj. Tak jsem dnešní školu přežila a teď jsem Vám nachystala článek o zbývajících věcech, které jsem o víkendu dostala k narozeninám. Tak se na to rovnou vrhnem :)
Obdarovala mě kamarádka a sestřenka :) Moc děkuju!
  • Fa deodorant a sprchový gel z edice Mystic Moment. Těším se až vyzkouším. Jinak voní moc pěkně.
  • Lesk na rty Essence Stay with me, tentokrát v tmavším odstínu - Trendsetter. Je koupený v Německu, tak ani nevím, jestli se u nás tenhle odstín prodává. Chtěly byste na něj recenzi? Dělala jsem na jiný odstín tady, tak nevim, jestli by Vás zajímalo to stejný, akorát v jiném odstínu... Napište mi.
  • Náramek z C&A. Kouzelný růžovo-tyrkysový. Krásný barvičky.
  • Kouzelná krabička... Co se v ní skrývá??
  • Od nejmilejší sestřenice jsem dostala roztomilý náušnišky a k nim řetízek z C&A. Už se těším, až si je vezmu...
Tak to je všechno. Ale stejně mi toho přijde vcelku dost. Jinak zítra bude strašnej den. Proč? Máme už od sedmi, protože nám profesor na biologii dal laborky. Bože. To budu muset vstávat před šestou. Ani se nebudu chtít vidět v zrcadle, budu vypadat jak zombie :D Ale to je jedno. Myslím, že nebudu sama.
Mějte se hezky!!!
Klára

3 komentáře:

  1. zůčastni se giveaway u mě na blogu!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty naušničky jsou překrásný :) Stávám se pravidelným čtenářem, zvu tě k sobě na blog, třeba si bude líbit a také se staneš pravidelným čtenářem a rovnou i na giveaway :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat