středa 27. března 2013

Balea sprchový gel s okouzlujícím obalem :)

Ahoj!
Dneska odjíždím na prázdniny a tak bude asi do neděle na blogu trošku mrtvo. Jedu se sestřenicí k babičce a k dědovi, kde si vždycky užijem spoustu srandy :) Takže už se nehorázně těším!
V dnešním článku bych vám chtěla ukázat sprcháč od Baley, který jsem si koupila hlavně kvůli mega roztomilýmu obalu, ale i kvůli ovocné vůni.
Má to být vůně kandovaného jablka. Nevím, jak daleko je to od pravdy, protože jsem si opravdu ke kandovanému jablku nikdy nečuchala a ani ho neviděla. Každopádně to voní krásně ovocně a svěže. Připomíná mi to jaro (ne to jaro, jako je právě teď - kosa a někdy i sněžení, ale krásné dvaceti stupňové jaro se sluníčkem a jemnou vůní deště ve vzduchu)...
Jinak gel sám o sobě je růžový a řidší, asi kvalita nic moc, ale tak co bysme chtěly od sprcháče za 30 korun? :)
Takže hurá do DMka omrknout tyhle sprcháče! Ještě tam měli nějaký čokoládový, ale jelikož já ty čokoládový vůně moc nemusim, šáhla jsem po tomhle :)
Mějte se krásně!
Klára

5 komentářů:

  1. Tehle mám taky !! Miluju ho hrozně moc, ale na sobě potom vůni cítím tak .. 15 minut.

    OdpovědětVymazat
  2. Kvalita nic moc? :) a jak se pozná kvalitní sprcháč :D mně příjdou všechny uplně stejné... umyjou všechny :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Umyjou všechny.. Dovoluju si nesouhlasit :D ! Kvalitní sprcháč prostě poznáš na kůži.. Jestli ti kůže po umytí voní, jestli vůně vydrží, ale hlavně jestli je pokožka jemná a hydratovaná. Dřív jsem rozdíly taky neviděla, ale pak jsem si koupila sprcháč od Rituals a rozdíl byl na světě. Sice stál 200,- ale stojí za to :)))

      Vymazat
  3. Je tak si to tam pořádně užij a dovez plno fotek a zážitků:) a baleu mám ráda, ale přiznám se, sprcháč jsem do ni ještě neměla:D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám doma tenhle sprcháč.. nádherně voní, ale přesně jak říká Maky.. pár minut po sprchování .. a vůně je pryč.. škoda.. :(

    zvu Vás na svou první malou giveaway:
    http://monnnisa.blogspot.cz/2013/04/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat