čtvrtek 14. března 2013

NYC - Smooth Skin Bronzer |RECENZE|

Ahoj!
Dneska jsem celkem unavená, do teď jsem seděla asi dvě a půl hodiny nad matikou a pořád to nechápu, ale už se na to vykašlu. Holt zítra uvidíme, jestli mi popřeje štěstí :) Až dopíšu tenhle článek, chystám si pustit nový díl PLL a pak si číííst!
Dneska mám pro Vás recenzi na můj první bronzer, který používám denodenně a na to, že stojí pár korun je opravdu dobrý!
Tento bronzer je od značky NYC a koupila jsem si ho na doporučení některých blogerek a mý čtenářky. Stál mě kolem 60 korun, ale byla na něj 25% sleva, takže normálně stojí něco kolem 80,-.
Balení vypadá celkem lacině a musí se dávat pozor na to, aby se dvě části od sebe nerozlomily. Je to celkem křehký. Co se mi ale líbí je veliké zrcátko! To je velký plus :)
Vyrábí se pouze jeden odstín, který mi ale přijde univerzální, takže ok :)

Odstín bronzeru je takový světle hnědý, možná trošku do zrzava. Ale není to nějak moc, pořád to vypadá celkem přirozeně. Bronzer nepráší, ale zase nemusíte štětcem "rejdit" sem a tam, aby se vám něco na štětec vůbec dostalo :)
A co mi přijde kouzelný, je ten vytlačený reliéf sluníčka...
No a nakonec výdrž. A ta si myslím taky není nijak špatná. Když si bronzer nanesu v 7 hodin ráno a když se vracím ve dvě, ještě je tam rozhodně poznat. Ale když pak chci jít ještě někam ven, musím to trošku osvěžit. A když ne a večer v 9 se odlíčím, pořád mám trošičku zabarvený odličovací tamponek. Takže to by byla ta výdrž.
Abych to nějak shrnula, tak tento bronzer si myslím, že je za tu cenu opravdu dobrý a stojí za vyzkoušení :)
Máte s ním nějaké zkušenosti? Jaké?
Mějte se krásně, zítra je pátek... Lalala.
Klára

6 komentářů:

  1. Všude o něm pořád čtu... Tak možná na léto taky pořídím xD

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá super:)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá docela hezky, ale ještě jsem ho nezkoušela... :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Zkoušela jsem od NYC pudr a je moc fajn .)

    http://cosmetic-styling.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. vyzerá celkom fajn

    OdpovědětVymazat
  6. Mám, pro své konturovací začátky. Jako první jsem koupila ELF a to byla katastrofa. Tenhle je moc příjemný, nemusel by být tolik do oranžova, ale jinak se s ním výborně pracuje a na jedno nanesení nedává příliš mnoho barvy, takže nehrozí, že bych skončila jako zebra.

    OdpovědětVymazat