čtvrtek 20. prosince 2012

Essence - Better Than Gel Nails → Top Sealer

Ahoj! Dneska jsem si pro Vás připravila recenzi na topcoat od Essence. Lalala, jsem tak ráááda, že budou prázdniny.
Tento nadlak stál 65,- Kč, tak jsem byla zvědavá, co "dokáže". Konzistence laku je tekutá a rychle zasychá. A ano, nezapomněla jsem vyfotit štěteček, jak vidíte, je delší a užší.
Podle tipu na lahvičce, jsem nanesla dvě vrstvy a opravdu se lak leskne jak blázen! A neloupe se, jen se mi trošku ošoupaly špičky. Jsem opravdu moc spokojená. Jedinou nevýhodu, kterou jsem našla je, že pokud jste trošku nešikovný, jako třeba já, a občas přetáhnete a když to zaschne, tak než abyste to pečlivě odlakovaly si to loupete, existuje možnost, jako se mi to u malíčku stalo, že se vám sloupne celý nehet :D Pak jsem byla pekelně naštvaná, ale holt to chce buď pevnou ruku, kamarádku, přirozený nadání a nebo pečlivé odlakování... Ale to je opravdu jediné mínus.
Pokud sháníte extra lesklý topcoat, neváhejte a kupte si tenhle. Myslím, že neprohloupíte :)
Máte tento lak? S jakým topcoatem jste spokojený Vy?
Mějte se hezky, já pádim do knihovny a balit dárky...
Klára

2 komentáře: