pátek 14. prosince 2012

Zmrzlý den...

Ahoj. Jsem totálně zmrzlá. Proč? Byla jsem s kamarádkou bruslit a u toho vždycky tam vymrznu. Mám úplně ledový nohy, ale začínají romzrzat :D A navíc mám ke všemu strašnou rýmu, rudej nos jak sob a ještě ke všemu jsem hrozně unavená. Tento víkend bude ve znamení odpočinku. A taky vlastně musim koupit dárky k Vánocům. Vypadá to tak, že vlezu do drogerie a popadnu to, co mi padne do oka. A samozřejmě nesmim zapomenout na sebe. Už dlouho jsem si nic nekoupila, tak snad... Poslední dobou nevím, co bych měla psát za články, protože momentálně nemám nic novýho ani nic k recenzi. Kdyby Vás něco napadlo, určitě dejte vědět. Ve škole teď máme taky docela hoňku, takže už se nemlžu dočkat Vánoc. To bude pohodička... Už za týden. Budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, co děláte Vy, protože mě Vaše komentáře moc baví a ráda je čtu :)

Pohodový třetí advent...
Klára

2 komentáře:

  1. Musím říct, že mám taky kreativní blok a nevím, co vymýšlet, to bude asi tím divným počasím :-)

    Velká Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Bruslit jsem byla tohle pondělí a měla jsem pocit, že už to přece vůbec nemůžu umět, ale když jsem vlezla na led, tak to bylo naštěstí v pohodě :)

    OdpovědětVymazat