středa 19. prosince 2012

Výhra v Benefit giveaway ♥

Ahoj! Píšu až teď večer, protože jsem byla s tátou a bráchou v kině na Hobitovi. Krásně udělaný film, který bude mít ještě dvě pokračování. Prázdniny už se blíží, já si zítra odbydu poslední testy a zkoušení a pak hurá. Každopádně dneska mám dvojtou radost, protože mi přišla výhra od Vivi, u které jsem vyhrála svou první giveaway. A navíc cena byly produkty od Benefitu, po kterém už moc dlouho toužím... :) Zajímá Vás, co jsem vyhrála? Tady to je ♥
Mini POREfessional a Benetint lipbalm, který už teď miluju!!!
Těšte se na recenzi! A nebojte, tento ?balzámolesk? není vůbec tak rudý, jak se zdá... :)
Jsem moc, moc, moc šťastná a ještě jednou moc děkuju Vivi.
P.S. Ještě jsem dostala roztomilýho malýho růžovýho méďu, ale zapomněla jsem ho vyfotit :/ Dožijte týden a pak hurá na Vánoce!
Klára

3 komentáře: