pondělí 8. dubna 2013

♥ HARIBO

Ahoj!
Omlouvám se za svou neaktivitu, ale poslední dobou mám celkem čtecí období, takže blog i celý počítač zanedbávám. Takže plánuju udělat zase nějaký "knižní" článek s nějakými tipy na knížky, které mě opravdu zaujaly.
Jak jsem psala v minulým článku, v sobotu jsem byla v Německu. Přivezla jsem si odtud krásné černé kožené balerínky s.Oliver, takže mi budou ladit s hodinkama :) Bohužel jsem je zapomněla vyfotit, a teď směle odpočívají v krabici a nedočkavě vyčkávají první vycházku! No a pak jsem si z Německa přivezla Haribo, který nesmí chybět na každém výletu do Německa. Tentokrát jsem si vybrala takovou tu směsku, ale v mini verzích. Takže jsem měla 275g mini Hariba a byly neskutečně roztomilý. No a tak jsem toho pár vyfotila, proto ten nadpis...


Roztomilý, co?
No a včera jsem byla s mamkou na Arkádách v Bershce - měla jsem tam vyhlídnutou koženkovou bundičku. Samozřejmě neměli mojí velikost a tak jsme ještě jely na Chodov :D Takže celkem turné, ale vyplatilo se! Nemůžu se dočkat, až jí vyvětrám. Počasí se konečně nějak vzpamatovalo, takže ke konci týdne má být až 15°C. Takže supr čupr! Bundičku jsem vyfotila, ale nevim, co ten foťák dělá, úplně sežral barvy a dal jí odstín do bledo-šedava :/ Takže si jí představte trošku tmavší a zářivější...
Tak to je pro dnešek všechno. Mějte se krásně a budu ráda, když mi napíšete, jak vy popoháníte jaro a jestli jste si díky tomu koupily něco novýho :)
Klára

6 komentářů:

  1. Taky miluju Haribo, ale né tyhle lékorky:)

    OdpovědětVymazat
  2. K vánocům jsem od přítele dostala kilové balení haribo medvídkůů :) měla jsem radost! škoda, že ses nevyfotila v bundičce ty, abychom viděli, jak ti sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad bude nějaká fotka, až jí konečně vyvenčim :))

      Vymazat
  3. Bunda je nádherná a těch Haribo bych se ujedla...:D

    OdpovědětVymazat
  4. ááá:D ty bombony vypadají na tech fotkách tak sladce.. ještě sladšeji než ve skutečnosti jsou :D

    OdpovědětVymazat