pondělí 22. dubna 2013

Oční linka s Color Tattoo (On and on bronze, Eternal gold)

Ahoj!
Dneska mám pro vás ukázku líčení, který jsem si celkem oblíbila a myslím, že si ho vezmu i ve středu na focení ve škole. Je spíše nenápadný, ale všimnete si ho. Krásně využijete Color Tattoo a na sluníčku budete jen zářit :) 

Myslím, že linka by mohla být i o něco silnější, aby byla víc vidět, tak to schválně vyzkouším :)
Využíváte Color Tattoo taky jako linky? Jaké jsou vaše nejoblíbenější odstíny?
Mějte se krásně!
Klára

9 komentářů:

  1. Moc to nejde vidět, ale viděla jsem linku s modrýma i fialovýma CT a vypadalo to mooc hezky.. tohle je dost nevýrazné :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím... Myslím, že tak do tý školy se to hodí, ale normálně bych jí taky udělala o něco výraznější :)

      Vymazat
  2. Na běžné denní líčení používám nejčastěji On and on bronze a nové Pink gold. A to buď jako stín přes celé oko, nebo jako ty jen linku (i když hrubší, no..) a nebo někdy jako podklad pro stíny v podobném tónu, ty na krémové CT krásně přilnou a drží celý den. Jinak ty fialové a modré (teď si nepamatuju jména :D) mám taky, ale ty spíš nosím jinde než do školy nebo do práce, jsou dost výrazné... Poslední co mám jsou Eternal gold, ale u těch teda nevím, jestli jsem si vybrala špatný kus nebo jsou takové pořád, ale oprosti ostatním odstínům jsou strašně nahrubo namleté, jsou v nich obří třpytky a když je dám na oko, tak zlatá barva nejde vůbec vidět, jen ty velké třpytky a při nanášení to docela škrábe... =/ Takže ty moc často nenosím no...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že ty zlatý jsou konzistencí trošku jiný. A máš pravdu v tom, že jsou to spíš třpytky, než zlatý stín... Ale nejsou úplně špatný :)

      Vymazat
  3. Vypadá moc pěkně. Líbí se mi to, i když je to jemné!

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, vypadá to dooost hezky!

    OdpovědětVymazat
  5. Oba produkty mám doma, ale jako linky jsem je ztím nezkoušela. Díky za skvělý tip, vypadá to moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásná linka, moc se mi líbí tvoje obočí ;)

    OdpovědětVymazat