úterý 30. dubna 2013

Nejpoužívanější produkty za duben

Ahoj!
Dneska jsem tu se slíbenými oblíbenci za duben. Přeskočila jsem dva měsíce a to pouze z toho důvodu, že jsem používala pořád to stejný a tím pádem by v tom nebyla žádná obměna. Teď jsem si zvykla na trošku odlišné produkty a tak jsem se rozhodla tento oblíbený typ článku tenhle měsíc zavést, tak snad se vám zalíbí :)
Když začnu netradičně zprava, uvidíme vzoreček krému od SebaMed, který jsem používala místo Balea Aqua sérum, protože ten došel. Není to žádný zázrak, sušší místa jsem si krémovala ráno i večer, úplně je to nehydratovalo tak, jako Balea. Ale taky žádný propadák ;)
Další produkt, který jsem zařadila do oblíbencové mističky, je bronzer od NYC. Je super, možná trošku oranžovější, ale vydrží skoro celý den, je ho hodně a je levný. Recenze je na blogu tady :)
Poslední produkt v mističce je rozjasňovač od Avonu, na který jsem psala recenzi nedávno. Doporučuju, je krásně růžový s nazlátlýma třpytkama, já ho dávám spolu s bronzerem místo tvářenky.

Vedle eiffelovky, která je tentokrát jen v pozadí jako dekorace, jsem zařadila řasenku, která je opravdu mojí denní společnicí a používám ji moc ráda. Colossalka od Maybelline je fakt supr, nevím, jestli až mi vyschne budu zkoušet nějakou jinou, ale jak se znám, zkusím něco novýho. Budu ráda za typy! Recenze na řasenku i s detailníma fotkama řas je sepsána tady
No a poslední produkt, který jsem do tohoto článku zařadila, je lak Lycra Pro od Rimmel, který už se bohužel přestal vyrábět a místo něj jsou tam nový, v jiných lahvičkách. Mimochodem ty jsou teď v Rossmanu ve slevě za 75,-Kč. Ale to jsem odběhla. Tuhle krásnou světle fialkovou pastelovou barvu používám moc ráda, nejvíc mě těší ta výdrž! Co mě moc neba, je to, že plný krytí je ve čtyřech vrstvách, takže si musíte dát nějakou časovou rezervu, protože to bude schnout o něco dýl. Ale jinak fakt doporučuju a budu ráda, když mi napíšete, jestli máte nějakou zkušenost s těmi novými laky, který nahradily tyto :) Lak je důkladně podroben výzkumu tady.

No a to je pro dnešek všechno :)
Budu moc ráda, když mi napíšete odpovědi na otázky v článku a užijte si zítřejší volno!
Klára

1 komentář: