pondělí 1. dubna 2013

Velikonoční dekorace - foto

Ahoj!
Rozhodla jsem se, že končím s blogem - tohle je poslední článek........
Apríl! Já vim, asi jste to čekaly, ale já dneska ještě nikoho nenapálila a tak jsem to chtěla aspoň zkusit :) Přes zadek pomlázkou už jsem dostala, vajíčka rozdala, knížku přečetla (Espressologie od vydavatelství CooBoo - skvělá oddychovka) no a teď jsem se musela kouknout ještě na něco do školy, abych zítra nebyla úplně mimo :)) Až dopíšu článek, vrhám se číst francouzskou knížku, co jsme vyfásli ve škole, tak doufám, že tomu budu alespoň trošku rozumět...
No ale teď už k dnešnímu článku. Když už jsem se dala do toho jarního vylepšování a barvení, rozhodla jsem se sem dát pár fotek naší velikonoční výzdoby, tak doufám, že se vám fotky zalíbí.
Jo a ještě trošku mimo téma. Taky je u vás tak aprílový počasí? Tady v Praze deset minut svítí sluníčko, dalších deset je zataženo a dalších deset chumelí. Tak já už fakt nevim, co si o tom mám myslet!
Mějte se krásně a kruciš už to jaro chceme!
Klára O:))


5 komentářů:

  1. Velká škoda, že končíš s blogem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosimtě, vždyť je to apríl :) Máš to napsaný hned pod tím.....

      Vymazat
  2. Ty jsi šílená rošťanda! V první chvíli jsem se fakt lekla!
    Ale zas by mi konec tvého blogu tolik nevadil...není totiž nic moc...
    APRÍÍÍL! :-D
    Já vím, to se mi moc nepovedlo ;-), tak ti aspoň posílám povelikonoční pozdravy a věř, že jsem se tu u čtení tvých článků zase moc příjemně nainspirovala (ty zkrátka s blogování NIKDY skončit nemůžeš!).
    pa pá, Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za milý komentář Vivi :) Ty víš, jak potěšit...

      Vymazat
  3. Kužáááátka ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat