neděle 7. října 2012

Co ráda čtu?

Ahoj! Dneska jsem si pro Vás připravila trošku netradiční článek o tom, co ráda čtu. Takhle, čtu velmi ráda a jakmile se do něčeho začtu, nemůžu myslet na nic jiného, než na to, jak to bude dál a jak to všechno dopadne. Prostě i když se snažím jak chci, vždycky knížku, která mě zaujme přečtu do tří dnů. Proto si je raději půjčuju z knihovny, protože kdybych si knížky kupovala a přečetla je za dva dny... No řekněme, že by mě to moc nepotěšilo :D Tady je pár knižních typů, které jsem četla v nedávné době a patří mezi mé nejoblíbenější.
CHERUB - moje velmi oblíbená knižní série, která je o dětech z tajné organizace Cherub, kteří jsou vycvičení jako tajní agenti a dostávají různé mise atd... Včera jsem začala číst tento 10. díl. Zatím vyšlo 11 dílů, ale v listopadu vyjde 12, takže se těšííím :D Kamarádka mi ho snad vypůjčí. Více o sérii zde.
Největší obrázek výrobku EREBOS – Hra, která zabíjí!
EREBOS - tuto knížku jsem zmiňovala už v nějakém dřívějším postu a rozhodně ji doporučuju. Více o knize zde.
Obálka titulu Případ trhače jahod
Další knížka je detektivka. Příběh je popisován několika osobami, takže se to všechno doplňuje a vy už od začátku víte, kdo je vrah a čtete i jeho myšlenky. Prostě dokonalá knížka, ze které na vás přímo dýchá letní atmosféra a vůně čerstých jahod. Více o knížce tady.
Největší obrázek výrobku HUNGER GAMES – Aréna smrtiNejvětší obrázek výrobku HUNGER GAMES – Vražedná pomstaNejvětší obrázek výrobku HUNGER GAMES – Síla vzdoru
A nakonec nesmí chybět Hunger Games. Sérii jsem četla na jaře, ale pořád na knihy musím myslet.Doopravdy povedené knížky, o kterých musíte pořád přemýšlet a dokud to nepřečtete, neusnete. Kdo viděl film a nečetl knihu o moc přišel. Kniha je 100% lepší, než film. Hrozně ráda bych si to někdy přečetla ještě jednou, takže asi zase budu muset škemrat u kamarádky :D Více o knihách tady, tady a tady.
Tak doufám, že jsem vás inspirovala k nějaké té četbě, zima se neodvratně blíží a sezení v pohodlném křesle s parádní knížkou je asi všem příjemné :) Mějte se hezky, já se jdu učit (ne že by se mi chtělo).
Klára

2 komentáře:

  1. já taky moc ráda čtu! Nakupuju knížky třeba v antikvariátech, protože mám prostě ráda, když jsou knihy moje a taky se mi líbí, mít plnou knihovnu! Jinak miluju snad všechny knížky od Neila Gaimana a doporučuju! Třeba Američtí bohové jsou úžasní!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,
    pojď na Giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovědětVymazat