úterý 9. října 2012

Miss Sporty - lak na nehty - recenze

Ahoj :) Dneska mám pro vás recenzi na lak od Miss Sporty, který jsem si koupila v létě...
Fotky jsem pořizovala zrovna, když jsem se učila dějepis, tak prosím ingnorujte moje poznámky o Stalinovi...
Takze kde bych začala... Tento lak jsem si koupila v létě, protože se mi hrozně zalíbila jeho barva. Jaká to ale byla chyba! Nebo ho možná budu schazovat neoprávněně, možná je chyba jen v mým kusu.
Lakovala jsem si ho jen jednou, a to na nohy. A v neděli jsem si ho nalakovala na ruce. Katastrofa. Sice jsem ho neodlakovala, protože na to jsem moc líná, ale rozhodně se nelakoval dobře. Štěteček má plochý, ale tvrdý. Takže když si chcete rozetřít tu vrstvičku laku, udělá vám to do něj akorát rýhy, takže nic moc. A nejde s nim udělat hladká plocha... Navíc, když dáte o něco větší vrstvu, abyste už konečně měli rovný, hladký nehet, udělají se vám na něm bublinky. Takže doopravdy palec dolu. Takhle vypadá štěteček:
Vypadá nevinně, co? :D Na nehtech vypadá takhle:

Vydíte ty čáry? Je pravda, že jsem nepoužila žádný podkladový lak, ale ten já nepoužívám nikdy... A už druhý den od nalakování se na nějakým nehtu kousíček odštípnul.
Stojí kolem 50 korun, možná, že vám vyhovuje, ale mě rozhodně ne :D
Tak doufám, že jsem vás moc neodradila a nenaladila na špatnou náladu. Ale konečně tu mám taky nějaký článek, kde něco nevychvaluju...
Mějte se hezky!
Klára

3 komentáře:

  1. tento lak mám taky v takové tyrkysové barvě ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To já mám přesně tenhle...mě teda vyhovuje a žádný čáry mi to neudělá :)))

    OdpovědětVymazat