čtvrtek 11. října 2012

Remember Me...

Ahoj. Po dnešní dávce učneí jsem si chtěla dát oraz a tak jsem si pustila film. Nevěděla jsem moc jaký, ale narazila jsem na Nezapomeň na mě. Hraje v něm Robert Pattinson, já ho mám celkem ráda, ale rozhodně nepatřím mezi ty fanynky, které u každé jeho fotky vzdychají a omdlívají :D Každopádně nenechte se odradit Twilight, ten kdo tuto ságu nemá rád, si myslím, že v tomto filmu zálibu najdete. Aspoň trochu. Myslím, že je to vcelku povedený film, který není nijak tuctový, a navíc skončí smutně... Ale nebudu vám prozrazovat víc, radši se na ten film koukněte. Já se koukala online tady, ale můžete si ho i normálně stáhnout na uložto. Tady je trailer a malá ochutnávka, co můžete očekávat :)
Budu ráda za Vaše názory na tento film. Mějte se hezky :) Pátek už je před námi, takže nálada se pomalu, ale jistě zvedá...
Klára

Žádné komentáře:

Okomentovat