sobota 27. října 2012

New bracelet

Ahoj. Dneska to bude trošku kratší článek, jen bych Vám chtěla ukázat náramek, který jsem si koupila v Gatu a stál jen 48 korun. To jsem prostě neodolala. Doma jsem si ho vyzkoušela, ale bych velký, ale naštěstí já jsem taková šikulka, že s pomocí nůžek a kleštiček jsem si z něho udělala parádní náramek na míru :) Jinak dneska jsem ještě oslavovala s babičkou a s dědou, dostala jsem bonboniéru, nový kalendář na stůl a pak...... krásný náušnice s řetízkem. Budu Vám to muset vyfotit, abyste měli úplnou představu. Jinak v pondělí už plánuju si vzít do školy tu bobble láhev, tak Vám pak napíšu dojmy, možná něco jako malou recenzi. Prázdniny bohužel pomalu končí, ale ještě je zítřek. Poslední možnost se vyspat. Bé. Tak už se nebudu vykecávat, určitě Vás nebaví si toho tolik číst :D
Obrázek jsem zmenšila, takže se nahrával jen krátkou dobu. Třikrát hurá :)
To je asi pro dnešek všechno... Mějte se hezky!
P.S. Taky u vás dneska sněžilo? Tady v Praze jo a stala se z toho všemi Pražáky i nepražáky oblíbená břečka. Jupí! Ještě že mám teď na tenhle nečas kotníčkový Nike ;)
P.P.S. Jak se Vám líbí kvalitnější fotky? Je to asi přece jenom o trošku lepší než ty focené mobilem, ne? :)
Klára

3 komentáře:

  1. tenhle náramek je skvělý, líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem na něj už několikrát koukala. :) U nás sněžilo celý den <3 a kvalita fotky je skvělá. :)
    ideserveanewbag.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat