pondělí 1. října 2012

Lak na nehty Essence - 60 fateful desire

Ahoj! Tak už máme zase nový měsíc, Vánoce a další prázdniny se neodvratně blíží a já jsem si pro vás připravila recenzi na lak od Essence, ještě z té staré edice - menší, lepší lahvičky. Koupila jsem si ho v létě a je to taková vínovo-růžová barvička. Lépe než abych to tu okecávala to uvidíte na obrázku :)
Je to tedy odstín 60 fateful desire a na nehtech vypadá opravdu hezky. Lak je (zatím) krásně tekutý a pěkně se nanáší. Kryje ve dvou vrstvách. Štěteček je opět klasický essence, tzn. delší, úzký, což já mám raději ty širší, ale tak budiž. Nalakovat se to dá :D
Ano, nezapomněla jsem Vám ho vyfotit :) Zase uvidíme, jak dlouho mi vydrží bez poškození, u těhle laků se mi většinou druhý den po nalakování kousek odloupne, ale já to dolakuju a nevšímám si toho zas nějak moc. Nakonec ještě jedna fotka...
No to je k tomuto vínovému laku asi vše, maximálně bych ještě dodala, že přeci jenom v lahvičce se mi zdál tmavší a na rukou vypadá více do růžova, ale to je asi u všech laků. Možná by to bylo ještě lepší, kdyby jsem dávala i třetí vrstvu, ale na to už jsem moc líná :)
Doufám, že se Vám recenze líbila, já si jdu dopsat sloh do školy, a zítra se můžete těšit na recenzi na Strawberry Fanta LipSmacker :))
Mějte se hezky,
Klára

2 komentáře:

  1. laky od essence mám ráda, mají plno zábavných odstínů! ale je fakt, že prostě moc nevydrží.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná barva :) Asi bych si taky měla pořídit nějakou odvážnější barvu :)

    OdpovědětVymazat