neděle 14. října 2012

Camera

Ahoj! Konečně jsem z víkednu doma a pomalu se začínám ohřívat, ale ruce mám pořád jak z ledu. To víte, venku už není žádný velký teplo... Dneska vám chci ukázat foťák, který jsem si nakonec vybrala k narozeninám a byla bych moc ráda, kdybyste mi napsali, co si o tom myslíte. Kdyby se tu našel nějaký odborník přes foťáky... :D Chtěla jsem menší, ale kvalitní, aby dělal i dobrý video, to si myslím všechno odpovídá :)
První fotoaparát ve své třídě Sony Cyber-shot WX100 s výkonným 25mm širokoúhlým 10× optickým zoomem v tak krásně tenkém těle. Jednoduše se ovládá, pořizuje fotografie plné detailů a video v 3D a kvalitě Full HD s nekonečnými kreativními možnostmi.
Tak co i o tom myslíte?...
Jo a taky bych byla moc ráda, kdybyste mi napsali, co si vy přejete k narozeninám?
A taky co by se Vám tu líbilo za další články...?
Tak pro dnešek je to všechno. Zítra škola a na těláku se bude běhat 600. To zas bude něco, doufejte, že zítra napíšu, kdyby ne, víte po čem jsem unavená :D
Hezký zbytek neděle...
Klára

2 komentáře:

  1. musím říct, že nedoporučuju tenký foťák, mám taky a už několkrát jsem s tím měla problém. Malý klidně, ale tlustší.

    OdpovědětVymazat