čtvrtek 2. května 2013

Rozbitý notebook :(


Ahoj!
Dneska vám přinášim smutnou zprávu, protože mi včera dopověděl službu notebook. Takže do tý doby, než ho opraví, si myslím, že moc článků nebude, protože jediná chvíle, kdy mám možnost se dostat na internet je přes mobil (což není úplně praktický) nebo si vyprosit chvíli na bráchově notebooku (jako právě teď). Takže tím se vám omlouvám a bude tu tedy taková malá prodleva.

Jediná světlá stránka, která na tomhle celym je, že když nemám večer co dělat, tak se naučim věci do školy, na který bych se jinak vyprdla :D Třeba včera jsem měla nějakou slabou chvilku a naučila jsem se polovinu českých okresů ve slepý mapě.. Hustý, co? :D Každopádně to je všechno, moc mě to mrzí a doufám, že počítač bude co nejdřív zpátky a s ním i normální chod blogu.
Mějte se krásně...
Klára

2 komentáře:

  1. Nenávidím, když mám něco s notebookem.

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji ti, ať je brzy zase OK. Ale jak píšeš, alespoň budeš mít více času a vyhneš se prokrasinaci :D

    OdpovědětVymazat