pondělí 6. května 2013

Essence - limited edition Girls on Tour


Ahoj!
Počítač hučí a hučí, ale řekla jsem si, že to risknu a prostě na něm budu normálně pracovat. Větrák je objednaný a tak kdyby něco, tak se nic neděje...

Dneska jsem si pro Vás připravila článek, ve kterém Vám představím limitovanou edici od Essence, která by se měla prodávat v červnu a červenci, doufám, že k nám dojde :) Barevně se mi moc zalíbila!
obrázek jsem si vypůjčila zde.

Jako první tu vidíme paletku šesti očních stínů. Ty se mi velmi zalíbily barevně, kromě těch dvou modrých. Na léto jsou krásně svěží, pastelový, ne moc výrazný :) Vidím v nich takový horký letní den s příjemně chladným vánkem... Samozřejmě nevím, jak na tom budou s výdrží a pigmentací, uvidíme.
Další je krémová tvářenka, která jde použít i na rty. Alespoň tak jsem to pochopila. Barevně vypadá pěkně a mohla by v horku držet lépe, než pudrová. Alespoň si myslím, že by se tak mohla nějak vsáknout do pokožky... Co myslíte?
Laky! Já jsem na ně asi fakt ujetá. Ty barvy vypadají nádherně! Ta modro-tyrkysová se mi moc líbí, ale nevím, jak na tom bude s odlakováním, abych pak neměla tejden modrý nehty. Ale ty dvě růžový vypadaj parádně :)
Vůně. Měla by být ovocno-květinová, to já můžu. A takovýhle mini balení se skvěle hodí do kabelky. Vidím se s ní na nějaký procházce parkem... Nevim proč, ale vždycky si u nějakýho produktu představím místo, který mi to připomíná :)
Malý hřeben se zrcátkem. Mám podobný od Avonu, dostala jsem ho už strašně dávno. Do kabelky jako nouzovka je to ok. Navíc se zrcátkem? 2 v 1 se vždycky hodí :) Ale, že by jsem z toho byla nějaká odvařená, to ne :D
A poslední, což vůbec nechápu, proč to tam zařadili, je přívěsek na mobil. ve tvaru foťáku. Je to roztomilý, ale moc nechápu, proč to dávat do stojanu s kosmetikou... A to je vlastně případ i toho hřebenu. Ale tak nikdo po nich kvůli tomu asi nepůjde házet kamenem, že? (Proč jsem zrovna tohle napsala?)

Líbí se vám tahle kolekce? Co byste si vybraly vy?
Mějte se krásně, teď tam vysvitlo sluníčko a samozřejmě, že když jsem šla ze školy, tak pršelo a samozřejmě, zrovna dneska jsem si nevzala deštník. Klasika.
Klára

5 komentářů:

  1. Tady se mi taky líbí jenom laky)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí celkově, jak je laděná do těch jemných pastelových barev. Ale koupila bych si taky jenom laky, možná bych se koukla po tý tvářence...

      Vymazat
  2. Kolekce se mi moc líbí a určitě bych si vybrala tu paletku očních stínů.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  3. táto limitka vyzerá naozaj úžasne. Hlavne po tej paletke a tvárenke mi srdiečko kričí, ale obávam sa,že k nám to opäť nepríde :(( inak moc pekný článok :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat