úterý 14. května 2013

Zlato-růžové líčení


Ahoj!
Tak se nám konečně udělalo hezky a v pátek plánuju vytáhnout sukni :)

Dneska tu mám pro vás vyfocený líčení, který jsem si jen tak z nudy zkoušela doma a výsledek se mi moc líbí! Určitě si to někdy zopáknu. Úplně mi to připomíná teplý, slunný den.
Jak se vám to líbí?
Mějte se krásně, já se rychle vracím k rozečtený knížce :))
Klára

9 komentářů:

  1. Kráásne farby! :) Veľmi pekné! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva...máš moc hezké oči. Takové barvičky- zlato-hnědá mám jako stíny moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. úžasné barvy! pochlub se, co to je za stíny? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletka Sleek - Storm. Fakt super stíny, skvělá pigmentace, máslová konzistence, celodenní výdrž - určitě stojí za to si jí koupit!

      Vymazat
  4. mne se to moc libi!!:)
    rada bych te ke mne na blog pozvala na giveaway o kozenou kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  5. máš krásný oči...ty se musí líčit samy:)

    OdpovědětVymazat