pátek 31. května 2013

Na skok v DMku

Ahoj!
To počasí už mě fakt deprimuje! Teď se sice udělalo tak na pět minut sluníčko, ale vsaďte se, že zas začne lejt, a taky počítejte s tím, že sázku prohrajete, protože já viděla počasí :)
Každopádně včera jsem byla na Arkádách mrknout po obchodech, chtěla jsem nový džíny, ale nenašla jsem  žádný vhodný :/ Když mi konečně v Bershce jedny vyhovovaly, měly moc silný přední kapsy, takže to na stehnech dělalo bouli, a to se mi nelíbilo. Tak snad jinde.
Pak jsem se jen tak nevinně mrkla do DMka, jestli mají něco novýho, nebo zajímavýho. A samozřejmě, že ano!
Na tenhle štětec už jsem četla celkem dost chvály. A tak když jsem ho tam viděla, rovnou jsem si ho ukořistila. Mám jen štětce od Essence, jsem s nima taky moc spokojená, za tu cenu je to super, ale na pudr se mi zdá ten štětec celkem malý. Tak jsem si koupila tenhle extra super jemný za 169,- a svůj essence si nechám na bronzer :) Těším se, až to pořádně ozkouším! 
Když jsem došla k oddělení se sprcháčema, vzpomněla jsem si, že ten svůj jsem zrovna den před tím dodělala a tak jsem čichala a čichala, až jsem našla ten správný. Je to nějaký s guave, což jsem nikdy nejedla, ale voní krásně :D Očuchala jsem i ten mangový z limitované edice, ale tenhle se mi zalíbil víc. 
No a nakonec jsem v Intersparu narazila na novou příchuť žvejkaček pro děti, tak jsem si je vzala :) Chutnají dobře, ale tak za hodinu jsou tvrdý a ztrácejí chuť...
Mimochodem viděla jsem v DMku novou limitku od Essence Guerilla Gardening, ale nijak mě ničím nezaujala. Maximálně ty prášky na nehty na oživení manikúry, ale nevim, jak bych to zvládla :D 

Zalíbilo se Vám něco? Co budete dělat o víkendu? Já ho bohužel strávím učením, ale co se dá dělat...
Mějte se krásně!
Klára


6 komentářů:

  1. Jéjej..já bych tam hned skočila taky, ještě mít ty penízky no.

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten štětec jsem četla hodně chvály... dost o něm uvažuju :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Ten štětec bude super! Já si teď budu objednávat z Hakura!:) A na novou limitku od essence se těším na ten lips creme.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Kláro, v DMku jsem jako doma a vidím, že Ty taky...možná se tam často potkáváme. ;-)
    Nová příchuť dětských Orbitek, to mě moooc zajímá a i tvoje další tipy vypadají bezva. Takže já si nazouvám gumovky a vyrážím do ulic. Za hodinku se sejdeme v DM a já ti zas ukážu, co tam zaujalo mě, jo? ;-)
    PS: vždycky na tvém blogu obdivuju krásné fotky, i dneska. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Děkuju moc! Já zas ty tvoje :) Těším se na naše setkání ;)

      Vymazat