čtvrtek 9. května 2013

Maybelline Color Whispers |VELKÁ recenze|

Ahoj!
Poslední dobou mám zas hodně čtecí období, tak se tolik nevěnuju blogu, ale snad se to zlepší :) Plánuju udělat zase nějaký článek s tipy na knížky, co vy na to? Momentálně nemám ani žádné nové produkty na zrecenzování, takže zatím zkouším a vypotřebovávám ty staršího data. Do neděle se ještě těšte na recenzi laku od GS Stars, ale stejně tak jako dnešní článek to pro vás asi nebude novinka ;)
Takže dnešní článek je něco jako shrnutí mých pocitů a zkušeností z celkem tří odstínů Color Whispers, který mám doma. Možná už těchto článků máte po krk, jak se to objevovalo všude na blozích, ale zase mi přijde škoda sem nenapsat můj názor... Tak se do toho dáme!

Obrázek si klidně ještě zvětšte, nevešel by se mi na stránku ;)

Doma mám celkem tři odstíny, dva jsem si koupila sama a třetí mi dala mamka (nepovedený odstín pro ní). Ale to je vlastně úplně jedno. První barva, která mě zaujala je 130 Pink Possibilities, což je krásná jemná růžová, dodá rtům narůžovělý nádech. Je krásně teplá a nedělá dojem žlutých zubů. Jo a taky nezalézá do vrásek ;)
Další odstín, který mě zaujal hlavně u PetryLovelyHair, je 220 Lust for Blush. Je to taková hnědo-starorůžová barva, která je krásná na denní nošení, což jsou vlastně všechny, ale tahle se hodí ke všemu oblečení i makeupu. Nešlápnete s ní vedle. Co mi u ní ale vadí je, že když se s ní malujete, jsou od toho na rtech vidět tahy, takže se musí buď vklepávat, nebo to pak přejet prstem... Tahle taky zvýrazňuje na rtech nějaký nedokonalosti, takže na to pozor. Peeling předem. Ale barva pěkná!
Poslední odstín vypadá skoro jako barbie růžová, až jsem se toho lekla. Ale na rtech nevypadá tak výrazně.  Jmenuje se 120 Petal Rebel. Na rtech to udělá takový světle růžový studený film, myslím, že hezky bude vypadat v létě, až se (snad) opálím. Nevýhoda tohoto odstínu je, že taky zalézá do vrásek a dělá dojem žlutých zubů, což není úplně žádoucí. Ale dá se to přežít, není to nějak extra. Tuhle barvu bych doporučila spíš těm, kdo mají rádi světlejší barvy a nevadí jim trošku ostřejší odstíny.
Obecně si o těchto rtěnko-balzámech myslím celkem samé dobré věci. Barvy pěkný, ne moc výrazný, vhodný do školy. Na začátku hydratují, potom mi přijde, že trošku vysušují (je to možný?). Nevýhoda je, že na rtech vydrží zhruba tak dvě hodiny, po jídle a pití je to fuč. Ale není problém si rtěnkou přejet rty i bez zrcátka, takže je to vhodný společník do kabelky. Takže za mě jo! Líběj se mi, jsou roztomilý, a pro mě jsou vhodnější jak pigmentované rtěnky. Vyplatí se je kupovat v nějakých slevách, ale ty jsou na ně skoro pořád.
To je všechno z mý větší recenze, dejte mi vědět, jaký odstín máte a jestli jste obecně s CW spokojené :)
Mějte se krásně!
Klára

5 komentářů:

  1. Já mám 130 a miluju ji!! Mám zálusk na další odstány!

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerajú fajn ale nevlastním žiadnu, neláka ma to:)

    OdpovědětVymazat
  3. dost mě zaujaly, už jsem na ně koukala i v drogérce a pořád jsem se nemohla rozhodnout zda jo nebo ne, a ted říkám že aspon jednu musím mít! :)

    OdpovědětVymazat
  4. tú 120 by som chcela..Asi si ho pôjdem najbližšie kúpiť :)
    Skús šťastie v mojej giveaway :)
    http://belle-katinka.blogspot.sk/2013/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Mám 120 a 130 a jsem s nima spokojená, i když je pravda, že toho tolik nevydrží.

    OdpovědětVymazat