čtvrtek 16. května 2013

Slunečný Petřín a dvě kosmetické novinky u mě doma

Ahoj!
V neděli se nedalo odolat hezkému počasí a nejít ven, a tak jsme se rozhodli, že si uděláme procházku Prahou a Petřínem. Počasí se vydařilo akorát, protože jakmile jsme nastoupili do tramvaje na cestu domů, začal liják! Pořídila jsem pár pěkných fotek, tak vám sem dám takový malý výběr :)





A teď ty dvě slibovaný novinky. Včera jsem se s mamkou stavila v Rossmannu a koupila jsem si (konečně!) štěteček na linky od Essence a pak korektor od Catrice. Vzala jsem si prostřední odstín (měli tři) protože už tak nějak počítám s tím, že se snad opálim, tak abych doma neměla všechno světlý. Tak doufám, že pak odstín bude ok (teď je ještě o něco tmavší, ale dneska jsem ho zkusila a není to taková trága)... Těším se až vyzkoušim linky, pak vám dám vědět, jak to dopadlo ;)
Tak a to je všechno!
Mějte se krásně a užívejte si teplíčka! 
Klára

7 komentářů:

  1. Hele není to tak! ;)
    Ve Švýcarsku ten náramek stál 8 franků, takže 165 Kč cca. V Česku stojí 129..ale Švýcarsko je fakt extrém, tam je i v H&M všechno dražší o 150 Kč minimálně..

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný fotky, o tom camuflage od catrice taky přemýšlím, nevím no..

    OdpovědětVymazat
  3. jé tam muselo být krásně :)
    ten štěteček si taky chci koupit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na ten korektor už jsem koukala, jsem zvědavá na tvůj názor :) JInak krásné fotky, škoda toho neopřejícného počasí :/

    OdpovědětVymazat