čtvrtek 23. května 2013

Dermacol - třpytivý lesk na rty |RECENZE|

Ahoj!
Jako první věc bych se chtěla omluvit za svou neaktivitu. Začínaj se mi hrnout věci do školy, testy, projekty atd. Ještě k tomu malý maturity, je toho prostě moc. Za dva týdny to pomine a bude klid a pomalu se budou blížit prázdniny. Tak se mnou prosím mějte trpělivost, protože po tom, co udělám nudnej projekt na angličtinu mi už prostě nezbývá síla napsat něco na blog. I když je mi líto, že to tu najednou tak "zamrzlo", prostě jsem už pak líná a moc vyčerpaná něco dělat. Poslední dobou ani nečtu všechny články mých oblíbených blogerek a jediný, na co mám chuť jsou videa. Takže se omlouvám.
A teď konec vykecávání a hurá na recenzi lesku na rty, který je (bohužel) mamky, ale já si ho půjčuju :D A čím dál tím častěji, protože jsem s ním opravdu spokojená!


Lesk má krásnou pastelovou světle růžovou barvu s mini stříbrnýma třpytkama, který nejsou na rtech vůbec cítit a to se mi líbí :) Mám odstín 04.
Celkově balení se mi taky moc líbí, ten potisk se sice asi časem ošoupe, ale zatím to drží a vypadá to hezky!


Nevěřily byste, jak těžký je zachytit na foťáku ty třpytky!


Lesk krásně voní, tak sladce, jako nějaký ovocný bonbóny, ale neumím to k žádným přiřadit. 


Aplikátor je pro mě hodně nevšední, protože je celkem dlouhý a není nikde zkosený. Každopádně lesk s ním jde nanést hezky rovnoměrně a nedělá mi to problém.


Na rtech je velmi příjemný, nelepí, vydrží celkem dlouho a přežije i jídlo (zrovna jsem to zkoušela s tatrankou :D)
Cena je tuším kolem 100 korun, ale vyplatí se počkat na nějakou tu akci.
Za mě teda určitě spokojenost a můžu vám ho vřele doporučit!
Znáte tenhle lesk? Jaký je váš oblíbený?
Mějte se krásně!
Klára

3 komentáře:

  1. Je to hezký světloučký odstín. Máš hezkou pusu :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, taky se mi ten odstín zalíbil! A děkuju :))

      Vymazat
  2. Páni, ten odstín je krásnej! A moc k tvým rtům jde. Jenom by se mi tam asi nelíbily ty třpytky)

    OdpovědětVymazat