středa 18. prosince 2013

Bourjois - Color Boost 04 Peach on the Beach

Ahoj!
Tak dneska jsem definitivně odevzdala seminárku, review na angličtinu, a teď už nám snad konečně dají na dva týdny pokoj :) Momentálně mám puštěnou vánoční písničku a snažím se trošku naladit na nadcházející svátky. Mimochodem, když už jsme u toho, jaká je vaše oblíbená vánoční písnička? Má asi Merry Christmas Everyone od Shakin' Stevens - díky Zoelle :))
Ale dneska jsem se konečně dokopala napsat článek, protože je to tu poslední dobou celkem chcíplý, pardon za to slovo :D Tuhle recenzi mám naplánovanou už asi od září, ale pořád jsem jí odkládala, protože kolem těchto typů výrobků bylo strašný boom a pak mě to omrzelo a zapomněla jsem na to. Ale teď je to tu, tak doufám, že vám to nebude vadit :)



Opět jsem na tento výrobek narazila díky mé oblíbené Zoe z YouTube. Je to vlastně hydratační rtěnka na způsob chubby sticku. V nádherné korálové barvě, která mi přijde prostě úžasná :)


Bohužel na foťáku ta barva tak nevynikne, ve skutečnosti je více výrazná. 
Abych tak nějak shrnula své dojmy. Rtěnka krásně hydratuje, na rtech je velmi příjemná, má super pigmentaci a celkem i vydrží. Řekla bych, že tak hodinu jí cítíte na rtech a pak se vám do nich tak nějak vpije a barva na nich zůstane. Vstřebává se postupně a nedělá mapy.
Pro mě osobně je veliké plus ta hydratace! Kdyby se někomu nezalíbil odstín, jsou k dispozici ještě další tři - omrkněte je v Sephoře. Je tam červená, pak fuchsiová a jedna víc do oranžova ;) A stojí kolem 200,-Kč.



Ráda bych si přečetla Vaše dojmy z tohoto "chubby sticku" od Bourjois, pokud ho máte, nebo také od jiných značek, abych věděla, co omrknout v drogérii :) Já jsem opravdu moc spokojená, osobně se mi ještě moc líbí ten červený, ale co bych s ním dělala... :/ :D
Mějte se krásně a nebojte, před Vánocema se vám ještě ozvu!
Klára

3 komentáře:

  1. Hezká barvička, už kvůli toho názvu bych ji brala! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Barva je to opravdu krásná a na rtech vypadá fakt skvěle a přirozeně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ted si mě navnadila abych si ji koupila ja mam typově podobnou od astoru je to na meme blogu 🐀 :)

    OdpovědětVymazat