středa 4. prosince 2013

Gabriella Salvete STARS - 08 Azzuro

Ahoj!
Postupně nám přituhuje, co? Nasadíme čepici, pro jistotu dvoje rukavice a jdeme na dnešní článek, který v sobě skrývá ještě ledovější lak na nehty :)


Ano, další pískový lak v mé sbírce. Už mě nenapravíte :) Tenhle je u mě první, který má v sobě větší třpytky. Vypadá krásně, to ostatně za chvilku posoudíte samy, ale odlakování je celkem o nervy. Ale dá se to.
Opět k němu nemám nějakou extra výtku. Lakuje se krásně, kryje ve dvou vrstvách, bez porušení mi vydržel tři dny, ale v pohodě to jde dolakovat, nikdo si toho nevšimne díky třpytkám a pískovému efektu. Opravdu, kdyby vás něco extra zajímalo, zeptejte se v komentářích ;) A teď už plno fotek, musím se pochválit, tentokrát se mi povedly!








 Mějte se krásně, užijte si zítřejšího Mikuláše. Těším se na sladkosti, co vy? :P
Tak zatím!
Klára

5 komentářů:

  1. Moc pěkný odstín laku! :-) A povedené fotky. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ooo ten je boziii !!!! Uz jsem ho viděla v obchode ale strasne jsem nad nim váhala ale na tech nehtech vypadá neskutecne pri první příležitosti pro něho letím !♥ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ooo ten je boziii !!!! Uz jsem ho viděla v obchode ale strasne jsem nad nim váhala ale na tech nehtech vypadá neskutecne pri první příležitosti pro něho letím !♥ :)

    OdpovědětVymazat