pátek 6. prosince 2013

Chocolate is my obsession!!

Ahoj!
Jupí, neodnesl mě čert :) Místo toho mi doma zanechali balíček se sladkostma, nad kterýma se vám 100% sběhnou sliny! Musela jsem se vám pochlubit, navíc se bojím, že mi takhle vcelku už moc dlouho nevydrží...


Ten medvídek? Sladší věc jsem ještě neviděla! Hihi, doufám, že tak sladký bude i bez zlatého pozlátka :) Klasické dvě Milky, čokoládové věnečky, které opravdu můžu a pak. OMG! Skoro kilová nutella :P Přiznávám se, že to bylo mé přání jí dostat, a navíc jsem ji sama v Německu házela do košíku, ale co!


Je velká jako moje hlava!
No a jediná věc, která se opravdu nedá jíst je tahle boží čepice z F&F. Je to chundelatá liška a je maximálně roztomilá, co říkáte? :)


Co jste dostaly od Mikuláše Vy? Doufám, že ne uhlí :)
Já se jdu pomalu ale jistě chystat na večerní prodlouženou s tanečníma, takže se mějte krásně a já jdu protančit střevíčky :))
Klára

4 komentáře: