pátek 13. prosince 2013

❅ My winter must-haves ❅

Ahoj!
Konečně je pátek :) I když můj víkend bude trochu krušný. Potřebuju dodělat seminárku a přečíst knížku z angličtiny, ale snad to zvládnu.
Odpoledne jdu s tátou a s bráchou na nového Hobita - tak jsem moc zvědavá! Teď si různě pouštím videa, které jsem si nestihla pustit během týdne a poslouchám vánoční písničky - která je vaše oblíbená?

Dnešní článek už se opravdu týká zimy. Tak nějak jsem poskládala nějaké věci, bez kterých si letošní zimu nedokážu představit, i když už teď vím, že jsem na něco zapomněla... Tak snad to nevadí!


Hned na začátek bych chtěla zmínit to, co jsem zapomněla. A to krém na ruce! Ale ten je asi samozřejmostí :)
Dál tu mám nespočet laků na nehty. Mými oblíbenci jsou asi už na vždy pískové laky, které prostě nemají konkurenci. tadyto jsou barvy, které mi připomínají zimu a Vánoce.
Pak tu mám také krém/sérum na pleť od Yves Rocher. Pleť si hydratuji každý večer před spaním, protože ten mráz ji dává zabrat.
Uprostřed jsou moje nové Baby Lips. Jsou absolutně úžasný! Hydratují a zároveň dodají barvu rtům. Prostě super! Každopádně jakýkoli balzám na rty je pro mě na zimu nepředstavitelným pomocníkem :)
Poslední věc, kterou můžete vidět na fotce, je suchý šampon. Jelikož se v zimě pod čepicí rychleji mastí vlasy a zároveň jsem línější si je mýt, suchý šampon je super řešením. Právě zkouším nový Timotei, takže o něm určitě čekejte článek!

No a nesmí chybět čepice a rukavice a šála :D Bez nich bych totálně zmrzla, i když já mrznu i s nimi :/ 
Jaké jsou vaše must-haves na zimu?
Mějte se krááásně!
Klára

2 komentáře:

  1. Na ten článek o suchém šamponu od Timotei se těším, ještě jsem o něm neslyšela, také jsem psala článek o suchých šamponech, můžeš se podívat.
    http://lsg-blog-nejen-pro-plnostihle.blogspot.cz/2013/12/srovnani-suche-sampony.html
    Moc Tě zdravím.
    LSG

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle suchý šampon jsem taky sháněla...ale nemohla jsem ho nikde najít.V DM jsem našla jen od Balea

    OdpovědětVymazat