pondělí 30. prosince 2013

Suchý šampon Timotei |RECENZE|

Ahoj!
Na začátku prosince mi přišla nabídka od českého zastoupení Timotei ke spolupráci. Jelikož mám tuto značku velmi ráda, zaradovala jsem se!
Mohla jsem si vybrat jakýkoli produkt od této značky, takže jsem se mrkla na oficiální stránky Timotei a začala vybírat. Velmi mě zaujal jejich suchý šampon, který jsem neviděla v drogérii a o to víc mě lákalo ho vyzkoušet. Během zimy se mi totiž pod čepicí rychleji mastí vlasy, a komu by se chtělo si je tak často mýt? Třeba na horách. Brr. Proto tohle byla jasná volba :)


Jako všechny ostatní výrobky od značky Timotei má tento šampon 0% parabenů, silikonů a barviv, což se vždycky hodí, má v sobě extrakt ze zeleného čaje a celkově by měl vlasy oživovat a zanechávat je lehké a svěží, což je u mých dlouhých hustých vlasů trošku oříšek.
Použití je velmi jednoduché. Suchý šampon nastříkáte ke kořínkům vlasů ze vzdálenosti asi 30 cm (kdybyste ho nastříkaly z větší blízkosti, mohou se vám tam dělat mapy), vmasírujete do vlasů, necháte chvíli působit a pak si vlasy rozčešete.
Na suché šampony jsem vždycky zvědavá, je to skvělý pomocník ve dnech, kdy jsme si nestihly umýt vlasy. Já jsem pro tento suchý šampon připravila takový zátěžový test (trošku nechutný) a to, že jsem si vlasy čtyři dny nemyla a čtvrtý den jsem právě vyzkoušela, jak mi tento šampon zafunguje. 
Timotei mi rozhodně pomohl z nejhoršího ven, ale nemůžete očekávat, že budete mít vlasy krásné, jak po umytí normálním šamponem. Já to vidím tak, že z extra mastných vlasů se vám stanou trošku mastné vlasy, které nebudou vypadat špatně v culíku, nebo drdolu. Rozpuštěné vlasy bych si nenechávala. 
Na druhou stranu chápu, že jelikož mám dlouhé a těžké vlasy, šampon na mě může působit trošku jinak, než na vlasy kratší a jemnější, to si myslím, že bude ideál. No a samozřejmě šampon bude lépe fungovat ve dnech, kdy už ty vlasy nejsou ve krizové fázi, jako jsem je měla já :)
Co mě na tomto šamponu dále potěšilo je, že hezky voní a nedělá ve vlasech bílé/šedé mapy. 
Nakonec už zbývají jen fotky před a po použití. Je mi trošku blbý sem dávat fotky mých mastných vlasů, přeci jen to není žádná chuťovka, ale zrovna k téhle recenzi si myslím, že je to žádoucí. Tak to prosím omluvte :)


Abych to tedy tak nějak shrnula. Ve dnech, kdy se vám vaše vlasy zdají být trošku splihlé a mastné, je tohle ideální pomocník. Ovšem v těch fázích, jak je na fotkách vám to pomůže jen z nejhoršího.
Tento šampon si rozhodně přibalím s sebou na hory, kdy je hlava celý den pod helmou.
Jsem moc ráda, že jsem tento šampon mohla vyzkoušet a zároveň bych chtěla poděkovat milé paní Aleně, která se mnou spolupráci vyjednávala :) 
Úplně poslední věc je, že pokud byste chtěly, tak na facebookové stránce Timotei jsou celkem často soutěže o nějaké z jejich produktů, tak se tam kdyžtak mrkněte :)
Mějte se krásně a užijte si poslední dny roku 2013!
Klára 

3 komentáře:

  1. ahoj, vidim, ze tento suchy sampon je celkom fajn :) teda rozdiel je vidiet
    ja som si kupila suchy sampon znacky syoss (zeleny) a musim povedat, ze je to nieco fakt strasne...efekt vydrzi max. hodinu a potom sa vlasy vratia spät, cize nema efekt - pre mna to bolo velke sklamanie, lebo som ocakavala, ze to bude naozaj fungovat :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda za další tip, který suchý šampon si nekupovat :D Pro mě je to opravdu těžký najít nějaký, který za něco stojí...

      Vymazat
  2. Suche sampony mam vyzkousene vsechny dostupne z ceskych drogerii a jeste Batiste a Tigi,ale tenhle Timotei mi prisel jednoznacne nejhorsi,musela jsem ho pouzit velke mnozstvi,aby mel nejaky ucinek a i tak byl nanic.

    OdpovědětVymazat