pondělí 2. prosince 2013

Malý nákup v Německu :)

Ahoj!
Po rušném víkendu vám opět píšu, co je nového. První advent - jak jste si ho užily? Já jsem otevřela první okýnko v adventním kalendáři, vychutnala si čokoládovou lokomotivu, a šla se učit :D Ba ne, v sobotu jsem tradičně jela s rodiči na trhy do Německa, konkrétně do Chemnitz. Trhy byly krásný, jako minulý rok, ale pršelo :/ Pokud by Vás zajímaly fotky, minulý rok jsem dělala článek - zde. Pak jsme se stavili na nějaký nákupy a pak v Kauflandu! K Mikuláši dostanu 880g Nutellu. Mňam! :D
Konečně jsme sehnali skvělý šaty na ples - musely být dlouhý až na zem, ale jelikož se těhle akcí jinak moc neúčastním, nechtěli jsme za to dát buhvíkolik. Zašli jsme do Pimkie a tam jsme ve !slevovém stojanu! našli krásné jednoduché černé šaty. Mají přiléhavý krajkový vršek (neprůhledný) do pasu a odsuď je dvouvrstvá sukně až na zem. Vypadají fakt úžasně a krásně sednou, fotku vám sem kdyžtak hodím až je budu mít na sobě :)
Prostě nejde se nezastavit v DMku. Tam jsem si šla hlavně pro Baby Lips, protože jsem je musela vyzkoušet :D No a pak mi táta našel krásný zlatý pískový lak od P2, stál necelý 2 eura a lahvičku má úplně stejnou jako Gabriella Salvete. Nakonec jsem mamce koupila k Vánocům stín od Catrice s kolekce Liquid Metal, v odstínu Nougat it right! Ale pšt!


V Kauflandu jsem si vybrala tyhle kyselý Hariba, nějaký Brixx či co. Celkem dobrý :)


Včera večer jsem opět měla taneční a celkem jsem stíhala (kupodivu). Tak jsem vám vyfotila, jak to asi vypadá, když jsem v půli příprav :P


A to už je fakt všechno. Mějte se krásně a pokud to jde, užijte si týden :)
Jo mimochodem, máte už vánoční dárky? Abych se přiznala, já asi tak způlky, přijde mi, že Vánoce jsou vždycky hrozně daleko a pak to najednou přijde a... ups!
Klára

1 komentář:

  1. mnam ty bonbonky! hezky mini nakup
    pozdravy z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat